سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام ما چه توقعی از مسئولان دارد؟؟؟

حضرت امام خامنه ای برای رسیدن کشور به قله های عزت و آرامش چه خواسته ای از مسئولان دارد
تقوا، تقوا، تقوا، صبر، صبر،
 میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه ی مصالح کشور، 
متمرکز کردن همه ی توان و نیرو
 برای حل مشکلات مردم و مشکلات کشور.

 این توقع ماست.

» نظر

لحظهای به دشمن خوشبین نباشید

باید ایمان و پارسایی خودشان را تقویت کنند؛ باید اتکای خودشان را به لطف و فضل خدا زیاد کنند؛ باید به دشمن لحظه ای خوشبین نباشند؛ دشمن درصدد ضربه زدن است. اگر خواص یک کشور – یعنی نیروهایی که با زبانشان، با قلمشان، با رفتارشان، با امضایشان، بر روی مسیر یک ملت اثر می گذارند – میل به سازش و راحت طلبی و زندگی مرفه و خوشگذرانی پیدا کنند و از حضور در میدانهای خطر خسته شوند، آن وقت خطر تهدید می کند.

 


» نظر

خائنینی که اهداف آمریکا را دنبال میکنند بدانند!!!

«ملت ایران نیز مانند کشورهای مختلف درصدد است انرژی مورد نیاز خود را از نیروگاه هسته‌ای تأمین کند، چرا که در غیر این صورت از قافله علم باز هم عقب خواهد ماند. بنابراین تلاش برای دستیابی به فناوری هسته‌ای و دیگر فناوری‌هایی که ایران را به اوج قله علم نزدیک کند امری واجب و وظیفه‌ای ملی است و ملت و دولت ایران برخلاف خواست خائنینی که اهداف آمریکا را دنبال می‌کنند با پایداری در برابر فشارهای مراکز سلطه جهانی، این هدف اساسی را دنبال خواهد کرد... نفت سرمایه‌ای تمام شدنی است که مشکلات زیست‌محیطی را نیز به همراه می‌آورد، ضمن آنکه می‌توان آن را به فرآورده‌های بسیار ارزشمندتر تبدیل کرد. بنابراین با چه منطقی ملت ایران، به استفاده نامحدود از نفت ادامه دهد و از انرژی هسته‌ای صرف‌نظر کند؟... دشمنان این ملت در واقع منتظرند نفت ایران تمام شود و ملت دست نیاز به سمت آنان دراز کند و محتاج آنها شود، اما ایران این مسئله را نمی‌پذیرد و با تکیه بر حرکت علمی ارزشمند جوانانش روزبه‌روز به پیش خواهد رفت.»


» نظر

سلام مرا به فرزندان انقلابیام برسانید

پوستر امام خامنه ای


سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان‌ها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:

1) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌ السّلام) بهره ببرید.

2) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

3) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

4) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارز‌ش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.

5) افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاش‌های خود بیفزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.

این پیامی بود که ایشان گفتند که خدمت شما عرض کنم.

در ادامه نیز دانشجویان با سر دادن تکبیر، آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید داشتند، اعلام کردند.


» نظر

ماتابع «اعتقاداتمان»هستیم نه«اقتصادمان» .

هریک از این ترفندهایی که آمریکا دربرابر ما به کار برده است کافی است که انقلاب یا رژیمی را سرنگون کند،
والپیپر و پوسترهای شهید آوینی-aviny - avini wallpaper - aviny back ground - aviny poster
اما دربرابر جمهوری اسلامی از همه این مکرها جز تثبیت بیشتر ما و صدورانقلاب اسلامی به همه جهان کار دیگری برنیامده است. آنچه که به ما اینچنین قدرتی بخشیده این است که ما برخلاف همه دنیا تابع «اعتقاداتمان»هستیم نه«اقتصادمان»
.


» نظر

نامه شهید خلیلی به رهبر معظم انقلاب چندروز قبل از شهادت

متن کامل نامه شهید علی خلیلی به شرح زیر است:

سلام آقا جان!
امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد. اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛دوستانم خیلی شلوغش میکنند. یعنی در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و حنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند…


هر چند که دکترها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند…من نگران مسائل خطرناک تر هستم… من میترسم از ایمان چیزی نماند...  بقیه در ادامه مطلب...
بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت
سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی


» نظر

زپاره های دل من شلمچه رنگین است

عزت، قدرت، آبرو و هویت هر ملت به مجاهدت و تلاش بستگی دارد، هیچ ملتی با تنبلی و تن‌آسایی به مقام شایسته نمی‌رسد، در رأس همه تلاش‌ها آمادگی برای جان‌فشانی است.
 
دوران پرماجرای دفاع مقدس داستان ایستادگی ملت ایران در برابر خباثت‌های استکبار جهانی است.
 
تشویق‌ها، پشتیبانی‌ها و امکاناتی که آمریکا و دولت‌های اروپایی به رژیم خبیث بعثی می‌دادند، عامل تداوم جنگ هشت ساله بود.

شعر مقام معظم رهبری در وصف شلمچه

پیامی از دل خونین روانه می سازم
نمی کنم دل از این عرصه ی شقایق فام

کنار لاله رخان آشیانه می سازم
در آستان بخون خفتگان وادی عشق

برون ز عالم اسباب خانه می سازم
چون شمع بر سر هر کشته می گذارم جان

زیک شراره هزاران زبانه می سازم
زپاره های دل من شلمچه رنگین است

سخن چو بلبل از آن عاشقانه می سازم
سر وتن و دل و جان را به خاک می فکنم

برای قبر تو چندین نشانه می سازم
کشم به لحظه ی شوریدگی بساط ((امین ))

کنون که رفت سفر چون کرانه می سازم


» نظر

هر کس در برابر انقلاب بایستد ،هلاک میشود

رویائی حاکی از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره)

آیت الله بهجت ، در یکی از دیدارهایم با ایشان ، به رویائی ازخود درباره پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی اشاره کردند.

ایشان فرمودند: "قبل از پیروزی انقلاب خواب دیدم که شاه به سید جوانی خیلی احترام می کرد . در عالم رویا فهمیدم که پس از شاه ، او خواهد بود. پس از پیروزی انقلاب ، دیدم که همانطور شد ؛ ولی قیافه آقای خمینی با آن جوان تطبیق نمی کرد ؛ اما وقتی عکس جوانی ایشان را آورند دیدم عینا همان است .
در عالم رویا آن جوان چیزی گفت که از آنچه می گویم ، معلوم میشود . پس از انقلاب آقای خمینی گفت : «هر کس در برابر انقلاب بایستد ،هلاک میشود » ؛ و بدین سان ، آنچه در خواب دیده بودم ، تعبیر شد "


» نظر

دعا کنید هیچ گاه مادر شهید گریه نکند!!!


» نظر

شاه کلید از حضرت نخودکی اصفهانی

جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.



شیخ نخودکی فرمود برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان. و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!
شیخ نخودکی فرمود
نماز اول وقت شاه کلید است!

تفسیر القمی ؛ ج‏2 ؛ ص 444
در ضمن مرقد مطهر حضرت نخودکی در صحن زیبای سقای اسماعیل طلای حرم امام رضا (علیه السلام است. التماس دعا

» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >